Hemma över helgen

2010-10-10 @ 13:28:45Igår anlände jag med bussen till Vimmerby. Känns skönt att komma hem och ta det lugnt och umgås lite med familjen. Ikväll ska jag också träffa mina fina vänner som jag redan saknar, trots att jag träffade de flesta för bara några dagar sedan. Det är jobbigt att vara utan dem man tycker om!

Idag har jag och mamma tagit en välbehövlig promenad och så har jag varit ute och fotat lite i höstvädret. Var så länge sen jag fotade nu, gäller att hålla igång det. Är sugen på att införskaffa lite ny utrustning snart...

Dagen kommer fortsätta i denna lugna takt, tror jag behöver det. Så innan jag träffar tjejerna ikväll ska jag se på film och bara ta det lugnt med mamma!


En liten bild på oss från ettan!

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0