Stockholm

2010-10-13 @ 19:19:12Tänkte bara skriva ett litet inlägg för att uppdatera om läget. Tanken är att jag ska söka lite jobb så småningom. Eller åtminstone skriva in mig på vikarielistor för jag har ju redan lite jobb. Nu har det blivit ungefär jobb två gånger i veckan vilket är bra, men jag hoppas såklart på mer.

På lördag åker jag och Christoffer till Stockholm för att bo på hotell, mysa och hitta på lite kul. Skulle tippa på att det blir att gå ut och äta på någon mysig restaurang, bio, bada, shoppa m.m. Vet inte riktigt annars vad man kan hitta på? Om Ina och Elias har tid så kanske det blir en fika eller något. Det vore trevligt.

I övirgt händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu.

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0