Free day

2010-10-20 @ 14:29:47Här rullar livet på som vanligt. Idag är jag ledig och dagen ska tillbringas tillsammans med Johanna på stan och i en biosalong. Vi ska nämligen se Buried som verkar väldigt spännande!

I lördags var vi ute på Stockholms gator och dansade runt. Sandra från mitt jobb och Linnea från Johannas jobb var också med. Det var mycket trevligt och det måste vi göra om snarast!



Annars jobbar jag på och myser loss med min pojkvän. Är sugen på att gå till Fotografiska någon dag, de har modefotoutställning där nu vilket låter himla intressant! Då kanske jag blir lite sugen på att börja fota igen.

Hoppas ni alla har det bra mina vänner, saknar er♥

/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0