Laserdome och femkamp

2010-10-27 @ 19:47:56Som jag skrev tidigare var vi i Linköping med laget i helgen. I fredags badade och bastade vi på hotellet. Sedan lagade vi tacos, kollade på idol, körde musikquiz och hade det allmänt trevligt. Det blev ingen utgång i och med att vi skulle upp tidigt och hålla igång hela lördagen. Mitt lag, Svennebanan vann över körv musikquizen.




Färdiga och klara 09.30 på lördagen för att åka iväg och köra laserdome klockan 10.00. Laserdome var grymt roligt!! Det var första gången jag körde det, men jag kan lova att det absolut inte blir den sista. Efter laserdome var det dags för lite femkamp. Grenarna som ingick var sumobrottning, blåsrör, pilbåge, dragkamp och segway. Det var också grymt roligt!


Det gav inte bara en otrolig träningsvärk utan också ett gott skratt!



Segway banan var rikitigt rolig.



Det var en sjukt rolig helg, men träningsvärken efter var inte den skönaste.

/ Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0