Kort och gott

2010-10-03 @ 18:57:37Tänkte visa i bilder lite av det jag har ägnat mig åt de senaste veckorna förutom lite jobb.





Jag och Christoffer gick på Circus Brazil Jack när de var i stan. Jag har inte varit på det sedan jag var liten så det var lite kul. Men det är som roligast då man är barn!




Jag, My och pappa har varit ute i skogen flera gånger och plockat MASSOR av svamp. Vi var ute i fredags och plockade cirka 18 kg (kantareller, trattkantareller, gul trumpetsvamp, fårtickor och taggsvamp). Det är så himla härligt att gå i skogen, men jag hatar att rensa den sedan för det tar så extremt lång tid. Varje gång vi varit ute och plockat får vi sitta flera timmar efter och rensa. Är vi för noggranna eller hur rensar man bra men snabbt?

Utöver svampplocket och cirkusbesöket har jag också varit sjuk, hög feber och rethosta. Det är sjukt många som är och har varit sjuka nu. Som tur är börjar det är bli bättre.

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0