Att vara stressad

2010-09-12 @ 15:51:58

-Biljetter
-Försäkringar
-Köp av dator+hårddisk
-Packning/rensning/sortering
-Köpa nödvändiga saker
-CV-skrivning på två språk
-Höst&flyttångest
-Träffa alla man vill träffa
-Umgås med släkt och familj
-Sälja balklänning

Ibland är det inte lätt att vara 19 år, arbetslös, förvirrad, stressad och oerfaren av allt som har med vuxenlivet att göra. Allt verkar ju tydligen kosta också. Jag har kommit på att jag inte vill behålla min älskade balklänning. Jag tänker sälja den till högstbjudande. På det sättet kanske jag kan få in några små kronor till Barcelona. vad kan vara bättre än att göra reklam för den här? Bilder kommer här, information längst ner.






Färg: Orange
Storlek: 36/38
Längd: 1,70
Från: USA
Nypris: 2 600 kr

Övrigt: Fasta axelband, djup rygg, fastsydd sjal (går lätt att ta bort), lätt att dansa i, luftig och sval, använd endast på baldagen, billig jämfört med andra balklänningar.

Om det finns någon intresserad kan ni ringa mig, lägga till mig på facebook eller kommentera inlägget.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0