Flyttning, Separationsångest och annan ångest

2010-09-24 @ 12:20:26



Have you heard the news today
im leaving town
im cashing out
this towns to small for me to stay
the time is now
im heading out

Baby i still need you
but if you stay ill leave you
cause i gotta get away
and if i ever see you
my heart is gonna bleed
but im leaving either way

my darling baby
this is a warning
said that im leaving
on monday morning
you'll get no answer
no use in calling..me
cause im leaving on monday morning

this flower needs somewhere to go
no room to grow
all these dusty roads
I got two tickets and a dream
8:15 I'll save you a seat

Baby i still need you
but if you stay ill leave you
cause i gotta get away
and if i ever see you
my heart is gonna bleed
but im leaving either way


Bra låt, bra text, bra timing, eller?


Har fått boende i Barcelona nu, tack och lov. Tre månader framöver kommer jag, Linda, Rozita mfl. bo någonstans i Raval som ligger i centrum. Den 8e oktober ska jag infinna mig på Hogans bar för att visa upp mig och mitt halvtaskiga CV. Om det inte går vägen, får jag helt enkelt bli superseriös och söka alla jobb som går. Mycket mer än så vet jag inte, men nu vet ni i alla fall. Ikväll är det Docenterna, Huvudlinjen och Hulingen som står på schemat. Imorgon fyller mor 40 år och jag ska förmodligen hålla tal, herregud. Mitt rum är upp och ner och värre ska det bli nu. Över och ut. !Adios amigos!


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0