Kräver mer uppdateringar!

2010-09-28 @ 14:21:03

Nu tycker jag vi bättrar oss ordentligt med bloggen för vi har massa läsare, fortfarande . Känns lite tråkigt när ingen lägger ner tid. Det tar ca 5 sekunder att skriva " jag har inget liv, det är tråkigt" om det nu är så. Men jag vill veta vad ni gör och mår och inte minst nu när jag drar åt fanders. Funderar på att göra en egen blogg om inte detta blir lite bättre. Japp! hårt mot hårt! För övrigt, vad har hänt med alla kategorier på sidan?

Imorgon ska jag jobba! Det känns helt sjukt bra. Ska leka med barnen på Tallen under för- och eftermiddagen. Resten av morgondagen kommer vara rätt hemsk eftersom det är den sista dagen i Vimmerbyland. Sen drar vi till Estocolmo och hälsar på Ina och johanna, och sen Bar-ce-lona på tisdag. För tillfället har jag ingen aning om hur länge det blir. Minst en månad iaf. Men om jag inte får jobb eller allt bara är tråkigt och onödigt drar jag hem igen. Men hoppas på det bästa!

Det var nog allt för mig, ska inte överbelasta bloggen med mitt liv. Över och out.





SAKNAR ER! SNART SES VI IGEN!

/P

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0