You'd better watch out, 'cause I like you

2010-09-27 @ 22:12:01Denna helg har varit en av de bästa på fruktansvärt länge. Det började med Huvudlinjen och Docenterna i fredags, vilket var helt obeskrivligt grymt och megakul. Natten slutade sent med en Paulina bredvid mig i sängen. Lördagsmorgonen började lite för tidigt med att jobba, men den kvällen avslutades också väldigt bra med tre vänner. Återigen jobb morgonen därpå efter alldeles för lite sömn. Men jag överlevde det också och kunde till och med åka till Västervik med de tre vännerna. Vi åt underbar mat på Harrys och såg en underbar film på bio. Det var underbart kul. Sedan sov vi återigen väldigt gott på Storgatan 102A. Dagens dag har mest bestått av att jag och Paulina har gått runt och haft ångest. Över allt. Överallt. Men det har bara blivit bättre och bättre. Vi började kvällen med att träna som svin, vilket var underbart. Och nu ska jag avsluta kvällen med att äta äppelpaj och kolla på Dexter. Det kan inte bli mycket bättre faktiskt. Eller jo, det kan det! För om tre dagar är jag i Stockholm hos världens bästa Ina! DÅ är allt ännu bättre.

Det här är jag och mina tre bästa vänner, som jag tycker om jättemycket.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0