födelsedagsbarn

2011-04-29 @ 17:13:48
Photobooth!
Idag fyller den här token år och det har firats lite smått än så länge. Frukost på sängen och en liten present på morgonen! Ikväll ska vi eventuellt gå ut och äta och gå på bio, om vi hittar någon bra film att se. Det verkar lite torrt på biomarknaden för tillfället! Trist. Det blir nog bra hursomhelst.
Hahahaha, alltså bilden är helt sjuk. Varje gång jag tittar på den får jag skratt i magen. Ser ut som två seriefigurer, hahahaha!
Hahah! Den här är också helt sjuk! Jag ser ut som en... sån där hund? Eller som någon konstig katt av något slag. Hahahaha.
Det finns fler bilder....höhö, men vet inte om jag vågar visa?!
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: adina

hahahhahahahahhahahahahahahhahahhahhaha dör

2011-04-30 @ 11:18:37
URL: http://ifyouleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0