Ut på tur, aldrig sur!

2011-04-06 @ 18:24:20

Nu har det redan gått en vecka sedan mamma kom på besök, herregud vad fort det går! Det var i alla fall väldigt underbart, precis som vädret var den dagen. I fem dagar var hon här och vi har sysselsatt oss med träning, jobb, en asgrym bob hund-konsert, shopping, sightseeing och allmänt mys. Har för övrigt börjat jobba lite extra i Petters barnhage om dagarna, megagutt med pengar! Roligt är det oftast också, igår var vi till exempel på tur. Det var kallt och började regna och jag frös nästan ihjäl, annars asroligt!

Denna vecka har jag än så länge bara jobbat och tränat, och det känns, på alla möjliga vis. Framför allt genom träningsvärk. I måndags var jag på box, för första gången på väldigt länge. Det var askul, men kunde knappt röra mig igår. Det löser sig tänkte jag, och försökte löpa bort det. Det hjälpte inte. Imorse var all värk tusen gånger värre. Det löser sig, tänkte jag, för idag är det ju body pump. Så tänkte inte riktigt Julia. Hon tänkte att vi borde gå på spinning en timme innan body pumpen och nästan dö av utmattning. Det löser sig, tänker jag, och tar vilodag imorgon. Ha de på bade, din gamle sjokolade!

 

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0