Ett inlägg som skulle bli några rader men slutade som en halv rapport

2011-04-29 @ 16:50:48

Fredag förmiddag:

Fått några veckors jobb på StayDirt
Kör bil alldeles ensam i Eslöv
Sökt jobb inför hösten
Färgat Håret
Tittat på Kungligt bröllop
Gjort en megastor sallad
Ätit av en megastor sallad
Insett hur bra Prodigy är och hur glad jag är att de kommer till Hultsfred

Rätt fint med semester även om det är lite småensamt här i Eslöv på dagarna. Jocke kommer hem vid 5 och fram tills dess gör jag vad jag kan för att njuta av min semester. Tränade fotboll med Stehag i tisdags och igår, det känns. Blev kallad till match på lördag (av mycket konstig och okänd anledning) men jag tackade nej så kass som jag är just nu. Sist jag spelade var jag 14 år, det känns också. På dagarna försöker jag också undvika panik över att jag på tisdag lämnar Jocke och allt som hör Sverige till i 6 veckor till. Å andra sidan får jag bli lite extra brun och förhoppningsvis bli lite lite lite bättre på spanska. Lite drygt 8 månader i Spanien får räcka för ett tag. Återvända kommer jag definitivt göra, kanske inte till Madrid eller Barcelona. Men sen är frågan vad jag ska göra i Sverige resten av mitt liv och framför allt nu i sommar och höst... Aja, fredag är det och då ska man vara glad och leva. Fint väder och valborg imorgon! Tack för det och Hej.


Minns ni?

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0