I väntan

2011-08-12 @ 15:21:30
När jag slutar jobba idag far jag mot Skåne igen. Långhelg, ledig lördag & söndag. Det betyder i för sig inte att jag får vila men alltid skönt med en riktig helg, speciellt tillsammans med min lille (!) kille. Det lär ju inte bli många sådana framöver, men det ska vi nog klara av. Tur att man har underbara kollegor som ställer upp. Igår träffade jag Johanna. Vi åt mat från Kina och satt och mös, pratade och gick igenom allt som hänt senaste året eftersom vi inte hunnit prata eller ses förrän nu. Det var en del att ta igen... Jag har egentligen inget mål med detta inlägg. Det har inte hänt mycket sedan sist. Väntar och väntar på att få flytta in. Om vi har tur, jag och syrran, kanske vi kan göra det redan nästa lördag! Jag håller tummarna. Det börjar bli kris nu. Måste verkligen få ha mitt eget väldigt snart. Slippa allas tjat, krav och konstiga vanor. Nu vill jag leva mitt eget liv, ingen annans.  Kunna gå omkring klädd som man vill eller inte vill, äta sin egengjorda mat och få bestmma den heeeelt själv, gå med tunga och irriterade steg utan att någon vaknar, slippa bli väckt när man vill sova och framför allt ha nära till stan! Underbart. Nu ska jag avsluta det här inlägget utan bilder eftersom jag inte har några. Kameran gick i pajj på festivalen och systemen har börjat damma lite. Ändring på det framöver.


Många vänliga helghälsningar från Paulina
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0