En vecka i Turkiet

2011-08-15 @ 16:16:24Sådärja! Då var man hemkommen från en veckas skön semester i Turkiet. Vi bokade en sista-minuten för några veckor sedan tillsammans med Elias syster och hennes pojkvän. Hur mysigt och skönt som helst att bara dra iväg sådär spontant. Och vi prickade in vädret perfekt, vi drog från kallt och regn till 40 graders värme. Okej, ibland var det till och med för varmt, men då var det bara att hoppa i havet och svalka sig lite! Här kommer lite sköna bilder:

'
Första dagen på beachen!


Gick runt i mysiga Side bland massa ruiner.


Utanför Turkiska Ullared, bästa pris på allt kompis!


Tog lite turistiska bilder.


Åt god mat, här har vi Meze!


Drack goda drinkar.


Bada bada!


En dag åkte vi badbåt. Här hoppar Patrik i plurret!


Stannade vid en strand där man kunde välja att bada i det 30-gradiga havet...


...eller gå till andra sidan och bada i floden där det var 16 grader. Kallt men svalkande!


På vägen hem fick killarna dansa lite magdans!


Sista dagen vid luchen. Vi vill inte åka hem!


Hejdå Side och Emir Beach!

Åh, jag vill redan tillbaka! Men det är skönt att vara hemma också. Nu hoppas vi på några fler dagar av härlig sensommarsol. Och nu påbörjar jag min sista vecka som tonåring, på lördag fyller jag 20! Så nu ska vi se till att göra det till en kul vecka!

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0