Everywhere is home with you

2011-08-06 @ 10:53:20


Igår var det en stor dag. Fredag den 5 augusti, som innebär ett halvår med Jocke. Ett halvår som bestått av mycket längtan, i stort sett hela tiden, mycket glädje och allt som hör till att vara förbannat kär i någon. Förutom detta var fredagen bra på jobbet. Sålde som ett djur! kvällen var lugn och mysig och innehöll kusiner, god mat och farföräldrar. En perfekt fredag helt enkelt. Idag är det till att jobba igen, sista dagen för denna vecka. Flyttstädning och promenix står på mitt kvällsschema. Vad ska alla andra göra?? Uppdatera mig/oss!

I övrigt har jag tackat ja till Rättskunskap 30 hp inför hösten/vintern och min lägenhet hoppas jag få flytta in i den 22:a augusti, om två veckor drygt. Syrran hänger på ett tag så får vi se hur fort vi hinner mörda varandra. En sak som är säker är att jag läängtar som fan och det ska bli helt underbart med ett eget ställe. Mitt första någonsin! Desstuom kommer jag befinna mig mycket på friskis och svettis de kommande månaderna för jag ska visst bli värd. Kan förutspå augusti-mars 2011 med jobb, plugg, svett och tårar och hoppas det kommer något bra ur det. Förmodligen.


Trevlig helg på er /P.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cicci

Paulina okeej! Det var halvårsfirande på Ronja igår med ;P

2011-08-06 @ 13:41:46
Postat av: Cicci

Åh nu läste jag också om ditt friskis! Fy fasen va gött! Jag ska försöka vara en trogen längst-fram:are!! :D

2011-08-06 @ 13:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0