Kort och gott om mitt liv

2011-08-09 @ 22:58:07Äntligen har jag tagit tag i att gå till optiker och göra en riktigt synundersökning. För två år sedan när jag gjorde en synundersökning till körkortet klarade jag precis det. Men då ville jag absolut inte ha glasögon! Idag, drygt två år senare sitter jag här med mina nyuthämtade glasögon. Har bara använt dem några timmar idag, men än så länge känns det verkligen inte som att jag ser bättre med dem. Tvärtom!! Jag får testa ett par dagar till så får vi se. Det kan vara bra med ett par fungerande glasögon nu när jag ska börja plugga.

Annars i mitt liv händer inte så mycket. Jag jobbar rätt mycket, men mellan allt jobb har jag och Christoffer varit på Gotland, Söderköping, Västkusten (Falkenberg, varberg och Ullared.

Jag håller dessutom på och söker lägenheter i Linköping, men det känns nästintill omöjligt då efterfrågan är VÄLDIGT stor! För att få en 1:a måste man varit inskriven i 4-5 år. Men jag hoppas på det bästa!!



/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0