Kräftis!

2011-08-22 @ 15:29:42Tjoho! :)
Sitter här i bara linningen och förbereder mig för jobb vid fyra.

Har haft en riktigt bra helg. Eftersom jag tyvärr jobbade hela så kunde jag inte vara med Inis på hennes stora dag. (Jag vill ju se Bildeer!! :D) Men ni verkade iallafall ha haft det riktigt bra ändå! :)
Vi, jag och min hälft åkte istället på kräftis i Södra Vi. Vi började det hela vid fyra snåret. Lekte lekar, åt god mat och kinesiska kräftisar, träffade glada människor, sjöng snapsvisor och buggade loss på altanen. Framåt småtimmarna tog vi en taxi hem och somnade gott i gosesängen.

Nu har även jag och Johanna bokat resa till den 4 september. Det blev Turkey iallafall. På Side Resort ska vi bo, ett riktigt familjevänligt hotell så det passar ju oss damer perfekt! :)




"Kräftan är ett läckert djur, läckert djur, läckert djur"


Nej, nu såg jag att klockan var på tok för mycket.. Måste kila.
Puss och haaaj! :)
/C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0