Nu är det jul igen....

2011-08-12 @ 21:39:46Nej jag är inte fel ute. Eller jo det är jag. Men jag har precis gjort klart mina flaskdekorationer jag har sytt till julen. Visst blev de fina? :) De har jag ägnat lite tid åt nu under sommaren.






Förövrigt fick jag boende i Linköping igår! Det enda i princip som är möjligt är korridorsrum så det var det jag fick. Men jag fick ett superläge! Ungefär 1,5 km till stan och till universitetet (Irrblosset), så kan absolut inte klaga. Det var rena turen att jag fick det just igår för vi skulle nämnligen till Linköping och kolla på ett annat korridorsrum hos en privatägare just igår. Det var verkligen stor skillnad på de två boendena. Har varit och kollat på mitt blivande rum och korridor och träffat några av de som bor där. Det är väligt fräscht för att vara ett korridorsrum.

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0