Mysipysi

2011-08-10 @ 10:27:18Hallihallå!

Sitter och degar i soffan på semmen. Inte fasen är man så pepp på att sticka ut näsan i detta tråkväder.
Men jag måste, snart. Ska hem till mamma och mina små.

Sist jag skrev hade jag precis varit på Öland. 
Sen dess har jag bland annat hunnit med Göteborg och Liseberg med Tramspelle, Jerry och Erika
Firat halvår med den finaste jag känner. Vi och varsinn planka på Sweet Chili
Grillat, grillat och grillat lite till
Kubbat, sällskapsspelat och myst till det
Relaxat och Nossenbadat

Det är det jag kommer på nu. Underbart härligt har det varit iallafall.

Igår var min äldsta vän här igen och vi lagade till en klassisk pastarätt. Smidigt och oerhört gött!
Nu ska jag göra mig iordning. Och tänka sig att solen börjar titta fram lite :)
Puss och haj
/C.




En mysig lördagskväll i juli! :)


-"Det finns väl en korkskruv i varje kök"
-"Nej, inte i detta".
Men!! Det går det bra att komma hit och dricka drycken nu, vi har införskaffat ett riktigt verktyg för sånt.




Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0