Ett inlägg från de rosa molnen

2011-12-28 @ 20:53:12Det känns faktiskt som att jag går som på moln på riktigt just nu. Dels för att jag är så jobbigt trött och halvt sjuk, men också för att jag är så fruktansvärt glad. Jag är glad för att jag är i lilla, trygga Vimmerby. Jag är glad för att jag kan krama om min mamma varje dag och att min kille hela tiden är inom en halvtimmes avstånd. Jag är glad över att jag har fått träffa alla mina närmsta vänner så himla mycket och att hela julhelgen har varit helt underbar med massa mys och lite fest. Jag är glad för att jag har köpt en ny jacka, nya löparskor och nya fantastiska tepåsar som inte läcker. Jag är väldigt glad över att jag på lördag åker till Stockholm och firar nyår med ännu fler fina människor. Sedan är jag såklart också allmänt glad över att jag lever, att min omgivning mår bra, att jag har mat i magen och tak över huvudet.

Skulle bara säga det...



Glada tjejer från en juldag. Fler bilder kommer..

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0