I DID IT!

2011-12-09 @ 13:41:21Hallå världen!

Som Paulina nämnt så klarade jag alltså fystesterna till Polishögskolan! I måndags kom jag fram till Jocke och Lisa och då chillade vi mest innan jag somnade förvånansvärt enkelt på soffan. Tror inte att jag riktigt insåg vad jag faktiskt skulle göra förrän typ en minut innan. Mamma anlände till Växjö och vi kom till Tipshallen klockan halv ett. Sedan var det igång. Och fy farao vad kul det var! Blev så himla laddad av allt; poliserna, alla andra som vill bli poliser, stämningen och hela grejen var bara helt underbar. En perfekt blandning av nervositet, pirr, sjukt mycket adrenalin och en jävla vilja. Jag sprang cooper-testet på 9:09, gjorde harres-testet på 13 sekunder någonting och klarade att lyfta den 77 kilo tunga dockan på första försöket. Jag är fruktansvärt stolt, glad och nöjd och det var så kul att jag vill göra det igen. Vilket jag nog kommer behöva, eftersom det är ganska ovanligt att komma längre än så här i min unga ålder, så jag får nog söka ett par gånger till. Men vecka 5 vet vi och i så fall väntar begåvningstest, psykolog- och polissamtal och medicinsk undersökning. Någon gång ska jag i alla fall komma in och bli polis, det är en sak som är säker.

Idag är det fredag och gu så skönt! Ikväll ska jag dricka glögg och äta pepparkakor med Nina och imorgon ska vi hälsa Ida välkommen hem efter en betald semester på Barbados. Två helger kvar i Oslo, nå kjører vi!

/ happygirl__91*


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0