Känn ingen sorg för mig Esl... Göteborg!

2011-02-22 @ 11:47:56Tjolahopp tjolahej (med tillhörande skutt). I helgen har jag varit utanför Oslos och Norges gränser för första gången sedan jag kom hit. Eslöv var målet och till Eslöv kom jag. Straxt efter 21:00 i fredags var jag på plats i Berga och hos Julia. Jag hoppade i lite finare kläder och ölen började hoppa i mig. Fredagen var mer som en uppvärmning inför lördagen, men det var väldigt roligt det med. När vi vaknade upp från den festen skulle vi av någon anledning träna fotboll klockan tio i den hemska kylan. Jag hade för små skor, för lite kläder och nästan glömt hur man spelar fotboll, så det var väl halvlyckat men ändå kul. Sedan var det äntligen dags för ungspannkaka igen! Denna gången var det dock både gluten -och laktosfritt, men faktiskt supermegagott ändå! Två timmars powernap, revben och potatissallad, och lite öl på det så var vi på gång igen. Släktkalas hos Robin, dansdansdans på Stenssons och efterfest till klockan 08:30. Känns som en ganska lyckad fest, va? Si. Söndagen la Julia och jag på att sova, pizza, kolla på fotboll, choklad, chips och film. Fint. Klockan 08:05 igår satte jag mig på en buss igen, och satt där i 7 timmar och 20 minuter, innan jag var hemma i lilla Oslo igen. Bra helg och i ÖVERMORGON åker jag till Vimmerby.









Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0