time goes by

2011-02-13 @ 12:41:42Om fem timmar ger jag järnet på ett underbart skivstångspass som Linneas mamma har.

Om fem dagar är jag eventuellt på Metropol och lyssnar på Monark x och sörjer deras sista turné.

Om fem veckor är det förhoppningsvis vår i luften och snön är försvunnen.

Om fem månader är det mitten på juli och jag jobbar förhoppningsvis på Ica, tillbringar kvällarna i Källängsparken spelandes kubb, åker och badar mitt i nätterna med min kärlek, har fantastiska grillkvällar med familjen i stugan och bara lever livet.

Om tio månader fyller Adrian 11 år och jag är bosatt i Stockholm och läser antingen journalistik eller kriminologi. Jag har mitt kök med mintblå detaljer och min hall med en svart/vitrutig matta (förövrigt min favoritblogg!) och kanske en kattunge.

Om fem år fyller jag snart 25 år och jobbar på tidningen Misstänkt som kriminalreporter.

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0