Like vs. not like.

2011-02-07 @ 13:31:48Saker jag gillar




Hanna Hellquist - programledare i Morgonpasset i P3 och aktuell med "Jakten på lyckan" i Svt2



The X-files -
David Duchovny är förbannat snygg och det handlar om paranormala saker! Vad mer finns att tillägga?!



Trasmattor -Älskar trasmattor! Har en lång i mitt rum men i min framtida bostad ska vartenda golv vara täckt. Det finns inget finare! (speciellt när de är handvävda av gamla avlidna släktingar..)



Färgen mintgrön - min allra nyaste favoritfärg! Bär i skrivande stund en röd klänning med en mintgrön kofta, en fin kombination.



Sparris - Min senaste besatthet när det gäller mat. Hur gott?!?



Att jag fick högsta betyg i kriminologikursen - Är så jäkla nöjd!


Saker jag ogillar




Att söndagar på Facebook = onödiga Solsidanstatusar -
Tro mig, jag älskar Solsidan, men jag avskyr att så många uppdaterar om detta älskade program på söndagar. Snälla sluta med det. Det är tråkigt....




För bildkälla tryck på bilden


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0