3 dagar kvar

2011-01-07 @ 19:05:33Waah! Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag och älsklingen åker till Filippinerna! Jag läääängtar. Ska bli otroligt skönt. Börjar känna mig lite smått stressad dock, jobbar i helgen och måste få allt packat på en maxvikt på tio kilo, p.g.a. de små planen som vi ska åka mellan öarna med. Men det ska jag nog klara av, tar inte med mig så mycket kläder eftersom att man kan köpa det där nere!

Imorn kommer min fina Paulina hit och det ska också bli underbart! Längtar massor efter henne och alla andra där hemma!

Kan ju berätta lite om nyår också! Jag och Elias firade tillsammans i år, innan har vi firat på olika håll men i år jobbade jag på nyårsafton så då stannade jag kvar här i Stockholm. Det var jättemysigt, vi var hemma hos Elias kusin och hans flickvän med massa annat trevligt folk! Hade lite knytis, lekte lekar, sköt raketer, dansade och sjöng. Riktigt lyckat nyår med en nyårskyss på tolvslaget!♥

Hoppas ni alla har det bra, du Linnea som jag hoppas har det underbart i din nya bostad i Oslo, du Paulina som jag träffar redan imorn, du Cicci som jag saknar otroligt mycket, saknar våra små påhitt ochalla skrattattacker, du Felle som jag hoppas har det super med din man som äntligen har blivit din man, du Therese aka bajsploppen som jag hoppas har det bra nere bland spindlarna, jag kommer till dig snart, och till dig Åse som jag hoppas har det bra i Södra Vi och att du och Christoffer hade ett superbra nyår tillsammans! Jag tror också att jag har fixat så att jag är ledig helgen då du ska ha din 20-årsfest! Jippie!

Puss&kram till er alla! Jag tror vi hörs innan vi åker, men annars får ni ha det superbra här hemma så länge!

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0