Du är den snyggaste jag sett och gillar rätt musik, du har sjukt rolig humor och en fantastisk pluggteknik

2011-01-26 @ 21:25:05I fredags klockan 14:36 anlände Deét till Oslo, helt i tid också faktiskt, vilket nog var tur för jag hade inte kunnat vänta en sekund till. Resten av dagen bestod av gudomlig lasange, dans med två barn, film, mys och pys. Och ja, det är väl i stort sett det vi har sysselsatt oss med resten av tiden också. Lite sightseeing med Julia, kälkeåk med Julia och Caroann (som också innefattade en mosad svanskota på mig) och allmänt häng. I fem dagar fick vi leva som sambos och ha det hundra procent underbart. I tretton minusgrader åkte vi till stationen imorse och sa farväl för fyra veckor framåt. Nu är vi särbos igen, men det är det så jävla värt, med tanke på hur fint det är när vi väl ses. Har inte varit så flitig på kameran, men lite så här såg det ut.


Frognerparken

Vi åt väldigt mycket, jag och min kära

Bland annat pannkakor


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0