Julafton - bättre sent än aldrig!

2011-01-05 @ 15:22:50Jag hade en väldigt bra och mysig julafton. Dagen började med grötfrukost och en visit i kyrkan, som har varit en tradition i många många år. Innan maten spelade vi kort, sen åt underbar julmat, kollade på Kalle Anka och öppnade julklappar. Sedan bar det vidare in till stan för att spendera resten av julaftonskvällen hos Christoffer. Jag fick väldigt bra saker bl.a flytta-hemifrån-grejer, smycken, pengar. Det mesta av det jag fick visste jag om, för det är sånt jag själv valt ut. Men det är skönt att slippa köpa det själv :) Av min kära pojkvän fick jag två jättefina vaser från Kosta Boda, av Ulrica Hydman Vallien oh en helkroppsmassage. Av hans familj fick jag en jättefin skål också från Kosta Boda.









Mina julklappar till Christoffer blev inte alls som jag tänkt mig. Fotoboken blev jättefin, men det hade försvunnit bokstäver så det blev ett och annat stavfel. Vinglasen jag målat blev helt okej. Jag trodde dessutom att jag köpt ett mobilskal med en bild på han och mig. Inte nog med att det inte hann hem till julafton, kostade nästan 200 kr, visade det sig vara ett klistermärke man sätter på iphonen. Det blev jättefint, men inte alls som jag tänkt mig. Så jag ska ge honom en överraskning nästa vecka :)

/ Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0