Mot Arlanda .. OCH VIDARE!

2011-01-09 @ 22:14:51

Hej trogna bloggläsare och otrogna bloggvänner!

Ina har intagit strykjärnet, det roligaste hon vet, och jag, Paulina Olefors, sitter med datorn i högsta hugg. Imorgon smäller det. Ina och Elias far till cebu och jag själv beger mig som sagt till Madrid. Det känns konstigt att tänka tanken: Imorgon är tre av sju på helt olika håll i världen. Norge, Spanien och Filippinerna. Det känns också konstigt att tanken att vi förmodligen inte kommer ses på väldigt väldigt länge. Hemskt men sant.

Dagens dag, söndag 7:e januari 2011, har bestått av lite jobb från Inas sida (duktig va!) och lite göra-ingenting från min sida. Färgade visst mitt hår svart, kanske räknas som att göra något i alla fall. Vi gjorde en räk/fetaostsallad som dödade. Nu luktar vi räkor och vitlök -"Det bästa av två lukter".

Ina hälsar att hon ska försöka skriva om hon hittar ett internetcafé mellan alla öar, palmer, Bungalows och underbara stränder. Annars hör ni av henne om tre veckor igen. Mig slipper ni definitivt inte i första taget. Ha det bra allihop! Nu ska vi väl äta hennes fantastiska bakverk och sen sova som stockar här i Stock-holm. HEJ!

 

Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0