Tha Felguzz Theory

2011-01-16 @ 18:47:22Jag sitter just nu och tragglar med min hemtenta i kriminologi, som ska lämnas in före kl. 12.00 imorgon. Gott om tid med andra ord..! Jag börjar bli färdig faktiskt, men den sista frågan som är värd 20 p (av 50 p totalt) är extremt jävla svår. Genom att ha studerat in sig på äldre kriminologiska teorier ska man sedan välja två stycken och göra en egen integrerad teori och sedan förklara varför anslutning till gäng sker, om det finns ett samband mellan "anslutning till gäng" och organiserad brottslighet samt om man kan använda min teori till att komma tillrätta med "rekrytering av gäng. Ja ni ser ju. Supersvårt.





Vad säger ni, har jag en egen kriminologisk teori?? Nävaa.


SLUTSPURT!

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0