Chicken Wang-dans, nyårsafton, Ströget, skidåkning, julafton och helt underbara dagar i fina vänner sällskap.

2011-01-10 @ 13:12:43Ja, det var ett tag sedan jag skrev. Vad har då hänt sedan dess?



Jo, det har varit julafton. Fick underbara klappar och hade en väldigt fin jul.

Det blev en juldag och Harrys fick sig ett besök. Det var inte överdrivet roligt, men inte heller tråkigt.

Det blev en annandag och så vidare... (umgicks med SumSeven med mera och har inga bilder, så vi spolar fram till den 29 december. )

Det blev den 29 december. Vi satte oss ett härligt gäng i en fräsig bil och cruisade ner till Malmö. På vägen ner roade vi oss med Fatbooth och frågesportsspel.

Det blev som småningom nyårsafton efter ett par supermysiga kvällar och dagar i Niklas crib.



Så här ser Köpenhamn ut tolvslaget. Jag var livrädd men samtidigt så extremt glad. Det visade sig bli den bästa nyårsaftonen jag någonsin haft. Efter tolvslaget på Ströget gick vi till Hard Rock Café och skapade dansgolv, drack Rosa Pantern, dansade Chicken Wang-dansen, lärde mig dansa salsa och hade extremt jävla roligt, tills vi satte oss på tåget hem och det stod såklart still i 45 minuter. Hemkomst: 07:15.

Efter en bakislördag drog vi på söndagen hemåt igen.



Jag hängde inte med hemåt till Vimmerby utan dansade vidare i ny klänning och nya skor i ett litet kök någonstans i Sverige.



Therese! Spindeln fungerade!



I fredags åkte jag och dessa två filurer + två fina filurer till skidor i Ingatorp.



För oss tre syskon var det den första gången någonsin vi stod på ett par skidor, och efter två minuter låg Adrian ner.



Till slut var han sjukt bra.



Vi med.



Men bäst var nog den där.

Sen blev det helg och den har varit väldigt fin.


Ina, ha det fint i Filippinerna med Elias!
Paulina, lycka till med ungarna i Madrid!
Linnea, glöm inte bort hur man talar svenska och glöm för sjuttsingen inte bort småländskan! (inte för att det verkar vara något problem, jag såg filmen hehe.. )
Therese, ha inte alltför tråkigt för jag kommer inom en snar framtid att gaska upp dig.
Cecilia, jobba inte ihjäl dig på Ica!
Åse, häng med mig till Kisa snart!!

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

åh kolt med spindeln!

2011-01-11 @ 21:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0