Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

2011-01-15 @ 14:04:25Nu har snart ännu en vecka gått i mitt, precis som för Paulina, nya och tillfälliga liv. Jag har nog sällan upplevt att tiden går så här fruktansvärt fort, som det gör. Hoppas det fortsätter så, för på fredag klockan 14:36 änländer ett tåg till Oslo med en Andreas Svensson på! Annars mår jag skit just nu. Fick spränghuvudvärk igår kväll, precis innan vi skulle åka till Ikea. Gick runt som en svimfärdig, utmattad zombie, somnade typ så fort jag kom hem, sov i tolv timmar, men vaknade med dubbelt så ont i huvudet. Så för tillfället befinner jag mig i soffan och lyssnar på min chill-spellista och rör mig så lite som möjligt.

Sedan sist har jag bland annat underhållit mig med detta:


Jag har ätit megamycket megagoda saker med megabra människor

Jag har gått små promenader i fint väder.

Jag har legat i min soffa och kollat på film i fult väder

Cleaveland vakar över mig dygnet runt, så egentligen har jag ingenting att oroa mig för

Jag har kokat massa tevatten i min fina vattenkokare, och sedan druckit te, såklart

Jag har lagat, faktiskt, väldigt väldigt god mat

Jag har umgåtts med massa svenskar, genom svenska kyrkan, och vunnit en tävling för snyggaste tornet. På denna bild är det även det högsta tornet. (dock ser man inte min skapelse, ett hjärta av zoo-apor på baksidan)

Jag har tittat på denna sida i min kalender tusen gånger och blivit väldigt glad

Jag har även tränat i princip varje dag, i brist på annat. Idag ska jag dock antagligen inte träna, om inte min kropp bestämmer sig för att må bra snart. Annars får jag väl underhålla mig med att till exempel äta choklad, se på film eller sova. Det märks!


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0