Man måste genom skam, man måste genom drömmar

2011-01-04 @ 23:26:382010

- har jag haft mitt första förhållande med en annan människa
- har jag varit på tre festivaler
- har jag haft klänning på mig två gånger och klackar en gång
- har jag haft praktik på SVT och hängt med coola människor som är med på TV
- varit på min första kryssning
- sett Johnossi fyra gånger
- varit full jättemånga gånger, varit på de roligaste festerna någonsin och i allmänhet njutit av att vara 19 år

2011

- ska jag bo i Oslo och ha mitt första heltidsjobb
- ska jag träna megamycket så att jag kan bli en stor och stark polis en dag
- kommer jag vara ifrån min bästa bögvän Paulina första halvåret, vilket kommer göra ont i hjärtat
- kommer jag vara ifrån min bästa pojkvän Andreas väldigt mycket, men det ska vi klara ändå har vi bestämt
- kommer jag vara ifrån min familj och alla mina andra fina vänner mer än någonsin, vilket också kommer göra ont i hjärtat
- kommer jag spendera många kvällar mysandes i min ensamhet och underhålla mig med att dricka te, se på film, läsa och sakna
- kommer jag antagligen göra tusentals saker som jag inte har en aning om just nu

Än så länge har jag bott i Oslo två dagar. Jag trivs som en fisk i vattnet. Och appropå fisk, det har jag fått till middag två dagar av två, så jag lär nog inte glömma vilket land jag är i. Just nu orkar jag inte informera mer, men ska försöka dokumentera mitt liv lite, ifall det är någon som skulle vilja se en bild av någon liten anledning.

Och angående uppdatering här (som knappt existerar) ber jag om ursäkt å allas vägnar. Vad de andra gör, har gjort, mår, tänker eller tycker, det vet jag inte. Antingen så svävar de i luften, tanklösa, utan känslor eller så har de glömt löserordet.. Donno! Men jag hoppas de bättrar sig.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0