Från Hultsfredsfestivalen till St. Tropez

2011-07-29 @ 11:45:07










Jag har saknat Hultsfredsfestivalen i två långa år och äntligen var den tillbaka. Och fy fan så bra det blev! Bra väder, massa underbart folk, kall öl, bra musik och massa dans lite överallt och hur som helst. Sjukt bra konserter var jag på också. The Drums, Royal Republic, SMK, bob hund, Johnossi, Crystal Castles, Thorsten Flinck, The Tallest Man on Earth till exempel.. Det var en helt perfekt festival! Lördag natt var jag dock tvungen att lämna alla dom här glada och underbara människorna och resten av festivalen.









Resan till St. Tropez var kändes väldigt mycket längre än vad den var. Kanske beroende på att jag var trött, hungrig, full, bakfull och allmänt festivalslut. Men kl 10 var jag framme i Nice och några timmar senare framme vid huset där jag skulle bo i nio dagar. De nio dagarna var väldigt blandade, men sammanfattat helt underbara och verkligen en sjuk upplevelse. Men det var också väldigt skönt att komma hem igen och nu ska jag njuta av min sista tid av semestern. I eftermiddag tar jag med min snygga kille och drar till Öland och myser hela helgen. Nästa vecka vill jag gärna ha Sum7-umgänge hela tiden, när fina Ina kommer till stan och vi alla snart sprids ut lite överallt, ännu en gång...
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0