Skisser för sommaren

2011-07-01 @ 19:03:25Jag har semester. I två veckor från och med nu, sedan ska jag ner till St. Tropez och "jobba" en sväng och sedan är jag ledig i två veckor till. UNDERbart. Helt sjukt underbart faktiskt, för just nu är jag väldigt trött på att tvätta, städa, stryka, handla och plocka skit och alltid göra allt helt perfekt. Men slipper som sagt det för en stund och det ska jag njuta av till max. Just nu gör jag lite allt möjligt och ingenting på samma gång. Ligger och chillar i soffan, syr fast knapp på kavaj, städar, packar, ser på fotbolls-vm... Försöker samtidigt göra så lite som möjligt, så att jag orkar gå upp kl 05:15 imorgon, åka buss i nio timmar, köra bil till Ryggåsen, pussa på pojkvän och gå på 20-årsfest. Men det blir säkert jättebra. Nu ska jag koncentera mig på alla mina bollar som jag har i luften och sedan somna in i min norska säng så tidigt som möjligt. Kl 07:30 imorgon säger jag ha det till Oslo och återvänder inte förrän 7 augusti. Sommerferie, nå kommer jeg!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0