Harder better faster stronger

2011-07-10 @ 18:09:38

Nu är jag hemma på riktigt och det känns som det senaste året aldrig hände. Det var bara en underbar dröm och mardröm. Jag har ett jobb som jag gillar, en lägenhet på gång, en pojkvän en bit härifrån och massa fina vänner som jag saknat ihjäl mig på. Jag trivs med mitt nygamla liv i staden Vimmerby. Vi får se vad framtiden har att ge, men sommaren verkar i alla fall bli lika bra som jag tänkt. Hultsfred väntar onsdag till söndag med världens bästa människor (minus några) och det längtar jag till. Idag är jag ledig. Behövligt. Jag har varit lite duktig och städat och fixat lite och snart ska jag försöka mig på en springtur. Också behövligt. En sak som jag inte har är överdrivet mycket hår. De flesta vet det vid detta laget, men ungefär 35 cm av det rök i onsdags och jag är så sjukligt nöjd. Kunde inte blivit bättre och vilken befrielse! Annars är allt hyfsat lugnt, det är sommar, varmt och fint väder. Onödigt att klaga. Finns väl bara en sak som saknas och det är den där Jocke som visst kommer hit på onsdag!!!





Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0