Semme på hög nivå!

2011-07-30 @ 11:51:24Hoho! :)
Semester hit och semester dit! Underbart härligt ser det ut iallafall. Och Greveholm, jag måste åka dit någongång i mitt liv. Snart! Och leka skattjakt med spöeken och deras snoer. Ett försök till något skånskt fick vi där ja.

Jag har också varit på en liten minisemester, en och en halv dag på Öland :) Minigolf och gitarrhäng, bad och lite sol. Torsdagen kan vi ju dock räkna bort, eller den regnade bort av sig självt så vi drog hem istället.

Invigde min semester igår, trots att jag har haft det i en vecka nu. Fika på förmiddagskvisten med Linn och sedan sweet chili på kvällen med Johanna. Man firar inte på bättre sätt än med mat.

Vad har hänt mer under mitt livs första semestervecka?
Jag har paddlat, för andra gången iår.
Varit på lite kalaseri
Lämnat bort min bästa vän för vintern och kanske ännu längre om allt funkar bra


Jag sitter fortfarande i morgonutstyrsel. Det är väl då man har semester på riktigt. Skulle egentligen ha tagit en promenix med Johanna, men den regnade bort den också. :/
Hade tänkt bjuda hit mamma på lite mat idag, förhoppningsvis kommer min äldsta vän hit också. Den gamle räven Paulina. Fick ett litet desperat sms att hon inte hade något att göra efter jobbet. Och vad fasen har jag att göra, ingenting! Så vi slår våra kloka ihop.




Puss och hej från Mässhallsgatan.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0