Nu kör vi!

2011-06-14 @ 10:27:09Okej okej, nu ska jag försöka samla mig här. Om några timmar beger jag mig söderut och imorgon börjar mitt äventyr. Jag längtar så jäkla mycket samtidigt som jag är livrädd! Har lånat Roslund och Hellström bok och det brukar funka kanon att sysselsätta sig med. Det kommer bli en hel del väntetid.
Har sagt adjö till min andra halva och det kändes verkligen som jag aldrig mer skulle få se honom så jag tjöt en skvätt. Känslig till 1000 som jag är. Nu ska jag hem till Storebro och fixa det sista, säga hej då till mina småfavoriter och sen kör vi!

Ska verkligen försöka blogga så mycket jag kan under resan.
Ha det så bra! Nu ska jag börja trotsa en av mina rädslor!
Pusssss
/C.

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tramspelle

Det kommer gå bra älskling. Ja tänker på dig och håller vardagsrums-mattan varm åt dig :D ... <3

2011-06-15 @ 06:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0