Oppdatering fra Oslo

2011-06-22 @ 20:27:51Min dag började väldigt stressigt. Omständliga och sura barn, idiotiska bilförare och sega trafikljus kan förstöra en hel morgon. Men när barnen var på t-banan, huset damsuget och kroppen tränad kunde jag slappna av. Det gjorde jag i solstolen samtidigt som jag läste ut min bok. När molnen tog över himlen gick jag in och strök lakan, gjorde köttbullar och sånt där annat som hemmafruar styr med. Barnen kom hem söta och glada och fick köttbullar och pasta, badade och blev ännu lite sötare. Nu sover de äntligen och jag sitter mest här och väntar på att min mamma ska anlända. Ända fram till måndag får jag njuta av hennes närvaro och över helgen ska vi till Stavanger och bestiga Prekestolen. Imorgon får vi även besök från Örebro i form av min moster med man och barn. Jag kan inte riktigt behärska min lycka! Nu ska jag bädda gästmadrassen och diska, så att mamma blir nöjd. Jag hoppas att alla mina fina summare har det minst lika bra som jag, vart ni än är. Saknar oss och hoppas verkligen att vi är på samma ställe väldigt snart! Putz

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0