Saker som gör mig förbannat glad just idag

2011-06-01 @ 14:53:08
  • Jag är i Jönköping!
  • Det är den 1 Juni och sommarväder ute!
  • Jag visade att de beslut jag väljer att ta själv faktiskt bara är mina beslut och inga andras! Så jävla glad för att jag kunde visa det för en gångs skull. Jag är en fri människa och jag tar mina egna beslut. Varför har det tagit så lång tid att förstå??! Allt jag gör måste vara för mig själv. Veckans bästa!! Och den största anledningen till dagens humör!!!
  • Vecka 25 börjar närma sig och då ska jag och Macke upp till Stockholm och gå på Foo Fighters!
  • Vecka 26 händer det ännu mer spännande saker!
  • Skrev upp mig i bostadskö i Stockholm förra veckan!
  • Nästa vecka kommer min iPhone!!!
  • Ikväll ska jag bli full!!!!
Hoppas ni mår lika bra som jag och känner hur sommarens revolutionära ådra rinner genom blodet!
Nu kanske det här blev asflummigt, men så känner jag mig idag!!
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0