Schtekiga Schteckarn i Schtekiga LA.

2011-06-22 @ 05:41:00Hooy!
Tankte skriva en liten uppdatering har, aker namligen till Santa Barbara imorgon till torsdag och sen drar vi vidare mot Las Vegas pa fredag. Med andra ord kommer det inte bli sa mycket dator. Det jag ser fram emot mest just nu ar David Guetta pa lordag kvall. Har en svag kansla av att det kommer bli lite galet och ganska bra! :) Jag lovar att schteka for hela Vimmerby.
Innan vi drar tankte vi forsoka knapa ihop en liten midsommartarta. Har atit mangder med jordgubbar har men inte pa tarta sa det ar pa tiden och vad passar da battre an pa midsommar.
For stunden sitter faktiskt jag och Linn och kollar pa Sherdil. Hasttjejer som vi ar och har sett denna film ett antal ganger i vara ungdoms ar, ar den fortfarande lika bra.
Gardagen var vi lediga i det fina vadret och japp, har knappt kunnat ha pa mig ridbyxor idag, solen star verkligen rakt uppe pa himlen och tar som fan. Jag ar helt rod och en branna utan dess like har jag aldrig sett. Inte ar det vackert iaf.  Vi far val se om det fixar till sig annars far jag helt enkelt komma hem som en rodrandig zebra.
I Sondags var vi pa galoppbanan, en av vara hastar sprang. Fy flan va haftigt och maktigt det var. Tyvarr gick loppet inte hela vagen sa det blev ingen vinnarbild men lite tv-kandisar fick vi iaf kanna pa att vara.
Om en vecka och tva dagar ar jag hemma igen, just nu kanns det som om det kommer ga i ruskig fart, anda ar det ju aldrig fel att komma hem. Jag langtar sa fruktansvart mycket efter mina djur, mina vanner, min mamma, min syster och min blivande sambo!!
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Wilma

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-12 @ 15:08:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0