Picknick

2011-06-03 @ 23:01:33






Kristi himmelsfärdsdag, vilket betyder ledighet! :D Dagen spenderades med mina kära systrar och min älskade mor. Vi for ut till Locknevi för en picknick vid Anen. Vi var dock lite väl optimistiska när vi klädde på oss shorts och linne för det blåste som attans vid sjön. Trots blåsten så var det mysigt.

Fikat bestämde vi oss för att ta på en mindre blåsig plats så vi for vidare mot Djursdala och Ugnstorp.

Kvällen till ära spenderade jag och mina systrar hemma hos My. Vi åt skagentoast till förrätt och till varmrätt gjorde vi enchiladas (?). Vi spelade wii - bowling och kollade på den nya filmen "Rödluvan". Filmen rekommenderar jag starkt!! Den var jättebra!

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0