Don't you let me go, let me go tonight

2011-03-13 @ 23:12:46Ännu en vecka av livet har gått. En vecka som vädermässigt har varit som en bergochdalbana i detta land. Ena dagen har det regnat och varit fem grader varmt, för att dagen efter snöa och vara tre grader kallt. Igår sken solen och Johanna och jag trodde nästan det var sommar ett tag, men idag var det lika grått och tråkigt som världens värsta ångest, om ångest hade en färg. I helgen har jag i alla fall sysselsatt mig med lite allt möjligt. I fredags var det väldigt lugnt och jag återhämtade mig efter en natt med magont och dödsångest. Lördagen började jag och Johanna med zumba, fortsatte med en ganska lång sväng på stan, som innehöll två korvar, ett linne, ett bälte och en liten födelsedagspresent. När vi var så trötta och hungriga att våra ben knappt bar oss, satte vi oss på t-banan och åkte hem till lilla Smestad, med ett obligatoriskt stopp på Rimi och det billiga lösgodiset såklart. Sedan åt vi mat och lyckades dra igång brandvarnaren, plågade oss igenom melodifestivalen med hjälp av godis och sedan var den kvällen slut. Då tyckte min kropp tydligen att det var en bra idé att sova i fjorton timmar. Varför är ännu oklart. 13:49 vaknade jag i alla fall idag, åt frukost och drog och tränade. Nu har jag precis kommit hem från ett litet häng hos Julia och ska inleda mitt projekt för kvällen - att somna. Önska mig lycka till!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0