Fredag förmiddag

2011-03-18 @ 15:35:53

Såhär spenderade jag min förmiddag idag:


Efter skolan väntade jag och min söta tyska kompis på en annan tysk

Baguetter, muffins, småplock och mys i Retiroparken, 15 grader och
stekande sol. Jag älskar kombinationen vår och picknick.

Undra hur sommaren i Madrid är när man svettas i mars...

Om en kvart blir jag hemlös för en helg. Ska tillbringa min helg med Hannah för att familjen drar till Oviedo. Barnvakt ikväll med Hannah (men jag är ledig!) och sen imorgon Kapital för lite dans och sånt skojsigt. Ha en bra helg mina småvänner. Kanske ska jag ha min första ångestfria fredag på 6 månader? Hoppas. Puss och kram från Spanien.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0