Helgbus

2011-03-28 @ 11:25:33Hej svejs! Hoppas att allt är bra med er? Här är allt bra, är ledig idag så jag är hemma och vilar än så länge. Om ett tag ska jag ge mig ut i solen på en liten shoppingrunda. Blir nog inte så lång dock, känner mig lite krasslig.

Helgen har varit superbra. I fredags var det ju våffeldagen så det firade vi såklart med våfflor i alla former! I lördags tog Elias och jag tag i oss själva och gick på vårt första gympass, äntligen! Har ju tjatat om det här i evigheter så nu har vi äntligen fixat det! Känns otroligt skönt. På kvällen mötte vi upp Elias syster och hennes pojkvän och åt middag hemma hos dem. Runt åtta gick vi vidare mot Norra Brunn - sjukt kul! Det var stand up kväll och mina skrattmuskler var helt ömma efteråt. Runt tolv drog jag vidare mot Café Opera och mötte upp Johanna för lite party. Sandra och en till kompis kom också och mötte upp oss! Väldigt lyckad kväll. Har som vanligt inga bilder men ni får försöka se det framför er.

Så, det blev en liten snabbresume från helgen. Nu ska jag ta mig upp ur sängen och ge mig iväg, sen ska jag möta upp Elias och dra iväg till gymmet!

Ha en skön måndag!

Puss/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0