Malditos

2011-03-13 @ 22:25:48

Nu skriver jag igen men är det kris så är det. Igår var det den bästa och värsta dagen på länge. Den började hemma hos Isabella med massa roligheter däribland nachotallrik och massvis med äckligt vin. Den fortsatte på Café de Paris med massa fula foton och snälla tyskar. Den fortsatte i en taxi mot Nells, en rockklubb nära där jag bor. Det var en rolig kväll fram tills att jag inte minns vart jag lagt min plånbok. Älskar mina allt-löser-sig-fyllor, blir så underbart oansvarig och borta. 50 euro (minst), visakort, försäkringskort och ID raka vägen åt helvete. Där rök hela veckans jobbpengar. Idiot. Fick mig ett riktigt träningspass tack vare detta dock. Mina aggressioner försvann inte ens efter 1 ½ timmes stenhård träning. Inte heller efter att jag kastat grejer omkring mig på mitt rum. Sånt som brukar funka har inte hjälpt, men nu tror jag att jag är lugn. Lugnare. Som tur är hann jag spärra mitt kort. Nog om min hemska natt. Den var svinrolig fram tills tre-tiden iaf och såhär snygga var och är jag och Isabella.



/Tjenen med allvarliga aggressionsproblem som förmodligen behöver någon slags hjälp med dem. Hej.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0