Sol, converse och våfflor

2011-03-22 @ 21:34:00Här i Oslo har vi faktiskt också helt underbart väder, idag har det varit runt +13 och jag har fortsatt mitt stekande i dörröppningen. I helgen var jag hemma i Vimmerby och myste och det var som att vara i himlen. Nu är jag tillbaka i min vardag, som i och för sig också är som i himlen (dock med ett litet inslag av saknad från helvetet). Egentligen har jag ingen inspiration till att blogga just nu, så det blir ett sådant här totalt meningslöst inlägg. Just nu är jag precis hemkommen från en liten shoppingtur med Julia och Caroanne. Världens skönaste byxor och ett par converse hoppade ner i min påse så jag var tvungen att ta hand om dem. Converse är en av mina stora passioner här i livet och nu har jag faktiskt mina allra första klassiska svarta och det känns väldigt bra. En annan stor passion jag har, är ätbara saker och imorgon är det våfflor på svenska-kyrkan-hänget, vilket också gör mig väldigt lycklig. Att vi sedan ska äta våfflor på själva våffeldagen (fredag) också, gör mig ju i princip överlycklig. Eh ja, totalt meningslöst var det. Nu förlöser jag er från plågan!


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0