Alla dessa känslor

2011-05-25 @ 22:22:08Ikväll har jag en sån där jobbig känsla i kroppen. Man vet inte om man är trött eller pigg, eller rastlös eller uttråkad. Man vill göra något, men ändå verkar allt vara tråkigt och jobbigt. Man känner hur mycket man borde fixa med men tar ändå inte tag i något. Man vill inte sova men ändå orkar man inte ens kolla på en riktigt bra film.
Man börjar fundera över livet och vad man ska göra för att allt ska bli så bra som möjligt för en själv och alla viktiga personer runt omkring en.

Jag hatar denna känsla och känner mig som världens tråkigaste person i denna stund.

Vad händer annars då? Inte så mycket, har en hel del jobb nu. Men helt okej när lönespecen kommer.
Aprillönen var helt OK!! Tur att man kan glädja någon - sparkontot :)

Längtar till lördag klockan 17.30, då tar jag ledigt för helgen och beger mig ut i vimlet i öltältet :D

Kände bara för att dela med mig av denna känsla. Någon mer måste väl ha känt såhär.

Pussss
/C.




Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Känner mycket väl igen känslan..

2011-05-26 @ 10:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0