Äta dygnet runt

2011-05-02 @ 18:54:57Halli hallå. Kom vintern tillbaka eller? Usch, det är bara fem grader ute och jag sitter här och fryser. Jag vill ha sommar ju!

Tänkte berätta lite små och stora saker som har hänt i mitt liv sen sist! Jag har varit hemma i Vimmerby och firat påsk med min fina familj och umgåtts med mina underbara vänner som jag saknat ihjäl mig efter. Kändes sjukt bra att ha alla tillsammans igen, då känns det som att man är hel. Och så kommer det alltid vara.

Jag har ätit dygnet runt, festat lite, solat i härliga vårsolen, ätit typ 10 kilo godis, grillat, spelat kubb, deklarerat, suttit i bilköer, åkt årets första båttur (grymt!), fiskat, bakat kärleksmums, firat valborg, ätit 2 liter tzatziki och 18 vitlöksbröd och luktat gott, busat med vovve och gymmat lite. Ungefär det har hänt, allt och ingenting. Ikväll ska jag och Elias plocka fram GameCubet och spela gamla hederliga underbara Super Mario hela kvällen. Men först blir det god vitlökskyckling till middag!

Ha det bra alla fina!

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0