Att vara svettig, känna sig överlyckligt ledsen och äta köttbullar

2011-05-25 @ 21:55:34

Jag kan uppdatera alla ovetandes om att det är 30 sinnesjuka grader här i Madrid nu, 22:00. I mitt rum 250°c, minst. Detta är inget klagande, bara ett faktum att jag svettas hela tiden och orkar knappt ta stegen upp till terassen innan jag är uttorkad. Men det känns bra! Jag är utomlands och det har jag fattat för första gången nu när värmen kom. Dagarna går fort och jag har hunnit vara på ett nöjesfält, besöka Parque de Juan Carlos, äta svenska köttbullar på IKEA och trycka i mig tre delikatobollar. Solat har jag gjort också varje dag och tog första toppet i poolen förut... brrr. Jag saknar min lilla skånepojk men gläds över att det är halvlek idag för om tre veckor exakt är jag i Sverige igen. Vale la pena, eller vad säger ni.









Om man kunde flytta med sig alla man ville dit man var, hade jag inte klagat. Just nu är den tanken utbränd i min hjärna... Att räkna dagar och timmar när man har allt man önskar sig framför ögonen är varken klokt eller hälsosamt.

P.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0