Efter slask och is och snö fanns plötsligt nåt att leva för, när allt som vintern gömt sköt upp ur marken

2011-05-06 @ 09:33:19Idag skulle jag egentligen ha jobbat i barnhagen, så jag stressade imorse för att hinna laga mat och all skit innan. Men tjugo minuter innan jag skulle börja ringde de och sa att han som var sjuk, helt plötsligt blivit frisk. Så nu har jag ingenting att göra på hela dagen. Tur att jag har Julia, för snart kommer hon och hämtar mig och så ska vi handla. Kul fredagssyssla! Baka muffins ska vi tydligen också göra, kanske lite roligare. Annars är livet som vanligt. Jobbar, tränar, chillar. Och precis som Paulina, förföljs jag av en vidrig saknad av min pojkvän, som "bara" är 55 mil och några veckor ifrån mig. Helgen kommer att bli ganska ultimat med myspys ikväll, zumba, shoppingrunda, tacos och eventuellt utgång imorgon och en liten söndag med båtåk till en ö med grillchill. NU ska jag hänga tvätt!


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0